Thursday, November 10, 2011

Vem är Ensamma Pappan

han är....
en man i sina bästa år hahaha, eller vad det nu heter, ska om 2 månader fira min 25års dag för 10:e gången i varje fall, - Kan man ha 10 års jubileum på det kanske?
Bor i en mindre stad i södra sverige, för tillfället i en Lägenhet på 3 rum som delas med min dotter som är 7 år gammal.
Varannan vecka har jag min underbara prinsessa hos mig, och varannan vecka är hon hos sin mamma.
Jag jobbar dels för en av världens största hemelektronik tillverkare, eller kommer göra från Januari nästa år, har varit på detta jobbet nu i 7 års tid, trivs väldigt bra med mina kollegor, men börjar kanske tröttna lite på mina arbetsuppgifter.
Vid sidan av detta jobbet är jag också den ständiga entreprenören som aldrig ger upp.
Jag har funnit mitt Kall i nätverksmarknadsföring, eller MLM, eller vad ni nu vill kalla det.
och kom tillbaka till denna branchen för 2 år sedan då jag blev presenterad ett fantastiskt bolag, mer om det senare.
Jag älskar spela TV spel, dock har jag aldrig tid till det, tittar inte allt för mycket på TV, utan har ett gäng serier som jag ser.
Är dock inte ensam som titeln på min blogg kanske säger, utan lever i ett distansförhållande med en underbar kvinna som jag träffade för 2 år sedan via Facebook, dock så bor vi 48 mill ifrån varandra, så vi träffas inte så ofta som vi vill. Jag är även förlovad med denna underbara kvinna, som sen i sin tur har en son på 9 år.
Drömmen och målet är att vi en dag ska kunna flytta ihopa, dock är där mycket som ska fixar och få till innan det kan ske.
Där har ni mig i korthet....

No comments:

Post a Comment