Thursday, November 17, 2011

Äntligen

Fick mitt Assasins Creed till slut, och så bra det är
Jag gillade 1:an men man tröttnade snabbt, så blev inte att jag direkt rusade iväg för att köpa 2:an men så fick det så bra kritik så jag tänkte varför inte, och blev helt förälskad i det!
Sen dröjde det med 3:an eller Brotherhood som det egentligen heter, mycket pga att min ekonomiska situation gjorde att jag inte prioriterade TV spel.
Men så lånade jag det av en mycket god vän och plöjde mig igenom det, så när jag sen på Webhallen hittade det för 175kr för en skadad förpackning, men Special Edition varianten så slog jag till, samtidigt så förbokade jag Revelations som jag då väntade på och var lite frustrerad över i början på veckan.
Men så igår så kom det äntligen!!
och så mycket mer blev inte gjort igår än att spela lite, och det var så bra som jag hoppades på, allt bra från Brother hood har dom behållt och så har de adderat smågrejor som gör att man tycker det är nytt. samtidigt som grafiken och animationerna är WOW, och det finns än idag inget spel som slår rörelse delen i Assasins Creed seriern, den är ruskigt bra.
kommer nog skriva mer efterhand om spelet men det är väl värt det och så kul, right up my alley

No comments:

Post a Comment