Wednesday, November 16, 2011

Blocket!?

Man blir kontaktat av alla möjliga människor när man har en annons på blocket ute.
Just nu försöker jag sälja min Toyota Celica (klicka för att komma till annonsen)
jag tar inget överpris för denna i annat mycket fina bil, men jag har fått allt ifrån riktiga skambud, folk som velat byta mot en Subbas till hemmabio anläggning eller andra bilar.
Det är många som vill byta sig till den. och om jag inte har tid att fixa / rusta upp denna vad får dom då att tro att jag vill ha en annan bil av samma kvalite bara annat märke?
eller dom som ringer och försöker pruta så in i bomben, innan dom ens sett bilen.
men men, någon gång kanske jag får sålt den, annars så behåller jag den, lägger undan pengar och fixar till den så att jag kan sälja den för det den egentligen är värd!

No comments:

Post a Comment