Thursday, November 10, 2011

Idag Torsdag 10/11 2011

Då var denna dagen nästan slut!
Började som vanligt med att ringklockan ringde klockan 6  på morgonen, upp duka fram frukosten (flingor och mjölk) Sen in och väcka Prinsessan från sin skönhetssömn.
Gick ovanligt lätt idag, och upp ganska snabbt kom hon också!
Efter frukosten var det det vanliga med att göra sig i ordning, hon är så duktig med att ta sina kläder själv och bli klar att jag nästan aldrig behöver tjata extra, blir kanske någon gång hon blir lite distraherad av någon som ligger i hennes väg men annars går det smidigt.
Iväg till skolan och lämna henne på Frittids för att sen köra de 4,2 milen till jobb. Tur man har spotify i mobilen och streamar den via blåtanden till min bilstereo så man alltid har ny färsk musik
Även om det idag kanske inte var ny musik som valdes utan lite klassisk E-Type faktiskt.
Iväg till jobb och sitta av en lugnt dag, han få iväg ett par bloggar och svara på lite Facebook mail imellan varven också, annars var det mest business as usual, hade 2 bra möten, ett där jag fick veta vad som komma skall under 2012 från företaget, snygga coola modeller kan jag säga. och sen ett om en större mässa/congress som jag ska med och hjälpa till på i Barcelona nästa år.
Vid halv 4 så logga jag ur min dator på jobb och sen iväg hemåt igen, körde direkt och hämtade prinsessan hos hennes mamma för att sen direkt bege oss till Malmö, ner och Parkera i Entrés parkeringsgarage.
Sen blev det en "festmåltid" på Burger King, om dottern själv får välja haha.
Efter det så stack vi och hämtade våra biljetter till TinTin filmen.
Filmen var riktigt bra, överträffade mina förväntingar och Prinsessan gillade den med, även om hon tyckte det var lite läskigt när de sköt, men då gömde hon huvudet mot min arm, men vi var väldigt nöjda bägge två och jag ger definitivt filmen 4 av 5 möjliga i betyg, ser gärna den igen på BlueRay när den kommer ut.

Nu sitter jag här hemma och Följer upp lite leads jag skickade på Facebook i veckan, ska skicka ut ett gäng till sen under morgondagen för att boka upp lite Business möten under nästa vecka.
Givetvis uppdaterar jag min blogg lite granna och kollar av de övriga standardsidorna, såsom Twitter, Youtube, Google+, Min Kalender, Mailen mm.
men snart blir det sängen tillsammans med min Acer A500 Platta och streama någon serie eller så till den innan jag somnar.

You cannot escape the responsibility of tomorrow by evading it today. -Abraham Lincoln

No comments:

Post a Comment