Monday, November 21, 2011

Många bollar i luften

Kollade min kallender för denna veckan, och där är "blått" alla kvällar i veckan som det ser ut just nu, samt massa grejor till helgen,
Ikväll, är det Piano/keyboard med Michelle sen ska vi handla. Imorgon är det en kortpresentation för Kyäni, sen ska jag träffa en gammal distributör som vill komma igång igen, och slutligen är det Ledarträning & AP i Malmö.
Onsdag ska jag tvätta och det är jätte viktigt då jag har helt slut på strumpor då, har precis så jag klarar mig fram till på onsdag.
Torsdag är än så länge tom på kvällen, på Fredag är det först Disko på skolan för Michelle sen har jag lovat henne mysfredag, Fredagar är lite vår speciella dag tillsammans så den bokar jag aldrig upp till annat.
Lördag är det Simskolan, sen har Prinsessan bestämt att vi ska vara kvar på badhuset annars sticker vi in till Malmö och försöker få Gratisbiljetter till den nya Julfilmen Artur och någontting sådant heter den.
på  kvällen sen är det årsmöte i Sällskapet Malte så ska se om Prinsessans Mamma vill ha henne där på kvällen.
På söndag sticker vi ner till min bror och firar hans 25 års dag en vecka för sent, och sen på kvällen ska vi julstäda och julpynta hemma hade jag tänkt.
Så det blir nog bra i slutändan, men där får inte plats så mycket mer denna veckan, medans jag har en "Dont Forget" bok med massa poster i som jag vill beta av också.
men det blir nog bra.

No comments:

Post a Comment