Thursday, November 10, 2011

Torsdagen den 10/11

Torsdagen de 10/11 2011, Första dagen på min nya blogg.
Jag har tidigare bloggat i ett antal år på en blogg som då skapades för att jag skulle ha någonstans att skriva av mig efter min Skilsmässa, den bloggen la jag ner för någon månad sedan, då jag inte längre kände behovet att blogga mera.
men upptäckte ganska snart att jag saknade någonstans att dela med mig av tankar, ideer, och mitt liv, bloggen blev som någon att prata med.
Så igår bestämde jag mig för att ta upp bloggandet igen, dock kommer jag inte att "marknadsföra" den något utan istället faktiskt bara ha den för mig själv och de som trillar in här och läser.
På det sättet blir den mer anonym och jag kanske inte håller igen, som det blev på slutet, för att inte riskera att hänga ut, eller såra någon när jag rabblar på.
Jag kommer försöka skriva lite granna som en dagbok här, vad som hänt, tankar ideer, frustrationer, irritationer, och glädjeämnen.
Det kommer handla väldigt mycket om mig, min 7åriga dotter och mitt liv i allmänhet.
Vissa dagar kommer kanske bli intressantare än andra.
nog om det nu!
Dagens Tema för mig går i ACTION! har massa saker jag måste ta tag i men mer om det senare idag.

Ha en underbara dag alla där ute!

No comments:

Post a Comment