Sunday, March 23, 2014

2 Veckor senare

Då var träningen i full gång, och kosten med för den delen.
Fick första Mailet med träningsschema och Kostschema från Niklas Wadman, min PT som jag använder mig av nu.
och till att börja med är det väldigt mycket mat jag ska äta, och stora portioner, men med mycket proteiner, samt bra kolhydrater.
jag är nöjd, nu ska jag bara börja komponera roligare maträtter av det jag får äta.
och till min Hjälp så har jag nu införskaffat Muskelmat från tidningen BODY och där är massa bra recept att laga efter, så det ska nog gå riktigt bra.
Efter 2 veckor så har jag bara kommit igång precis så har själv svårt att se några resultat, men ska bli intressant att se vad Niklas har att säga när han kommer tillbaka nu efter första Resumen till honom och bilderna.
Dock känner jag att jag mår mycket bättre i kroppen nu när jag "avgiftat" den efter årets första månader, så nu är det ordentligt med mat och träning som är prio 1
Jag har ju redan ett utseende mål till Oktober 2014 som jag jobbar efter och som är det som Niklas ska hjälpa mig uppnå.
Men nu har jag även satt upp ett lite högre personligt mål till sommaren 2015, Jag kommer anmäla mig och delta i Toughest när den går av stapeln i Malmö nästa år.
Så utöver styrketräningen och gymträningen, så kommer jag lägga in att ut och intervallträna, mm för att förbereda mig inför denna tävling.
Men kul ska det bli.

No comments:

Post a Comment