Monday, March 3, 2014

When life do a 360

Åkte till Barcelona för att jobba, mitt 4e år på Mobile World Congress, och mitt 10e stora event jag är iväg på.
Inga konstigheter där, jag älskar som sagt mitt jobb, och just nu i mitt liv ligger all min fokus på Jobb, Michelle och min träning.
Kommer hem från Barcelona efter att ha spenderat 2 fantastiska veckor där, med massor av nya människor i mitt liv, massor av nya VÄNNER, det är på sådana här tillställningar man ser en persons största egenskaper och vad TEAM verkligen betyder och står för.
När närmare 100 personer jobbar som en enhet för att detta ska lyckas, men det är också här man hittar de där diamanterna, de personerna som gör inte bara det lilla extra utan det stora extra, det år då de visar sig.
Jag träffade ett antal av dessa under mässans gång, personer som dels gick in och hjälpte mig med det där extra för att jag inte skulle sitta själv med slutdelarna av mitt jobb, men även en person som blev väldigt speciell för mig, och som fick mig att börja tänka igen, tänka på min personliga utveckling, motiverade mig att börja läsa igen och titta på mina mål, på vad jag vill med mitt liv utanför de fokus områden jag har.
På vad som gör mig lycklig......

När jag kom hem från Barcelona som sagt så kände jag den där tomheten som alltid kommer över mig när vi avslutat ett event, och när jag lämnat alla dessa underbara personer bakom mig, många kommer jag ha fortsatt kontakt med, men många försvinner också i periferin och det är synd....
Men jag har lärt mig under livet gång, att livet gör ofta 360 vändningar när man minst anar det, och Universum har en plan, men ibland önskar jag att jag hade en bättre karta att följa för att kunna se vad den planen är.
Men det jag vet är att jag har fantastiska människor i mitt liv, och att nu ska det till lite förändringar även på det privata livet.

och jag ska börja försöka skriva mer igen.
det hjälper mig tänka....detta blev ett väldigt osammanhängande inlägg men där finns en röd tråd jag lovar.

No comments:

Post a Comment