Sunday, June 16, 2013

Inlines i regn är halt

Idag har varit en sådan där dag då jag fått gjort massa men känns ändå som om inget har blivit gjort.

Har hunnit med att både tvätta, lämna och hämta Michelle på kalas, Varit med Michelle på hennes hopprepskurs, och då fick jag även chansen att diskutera och snacka med ägaren till F.A.M.E. Fitness i Trelleborg om ett framtida samarbete när jag tagit min PT Licens. Jag har även hunnit börja skriva ner början på mitt affärskoncept, idéer mm som jag ska köra.

och givetvis slutar jag nu kvällen med veckans invägning.
tyvärr har det bara blivit 3st Cirkelpass denna vecka, och jag har varit ovanligt omotiverad och trött och hängig,mycket pga att det varit för mycket på jobb och jag varit tvungen att koppla upp mig och jobba nästan varje kväll efter att jag lagt Michelle.

Vikt: 74,9
Kroppsfett 19,4%
Muskler 42,9%

Så jag har gått ner i kroppsfett, inte mycket men 1/10 dels % i varje fall

Får se när jag kommer igång med träning i veckan som kommer, blir i varje fall 4st pass minst.

No comments:

Post a Comment