Sunday, June 2, 2013

Nya tag!

Kände att jag kom av mig lite förra månaden, så från och med måndag nu den 3:e så kör jag  igång med nya tag, nya krafter och nya mål

Beställde idag en våg, och ska införskaffa ett måttband, inte för att jag är överviktig eller något sådant, men utan någon form av möjlighet att mäta mina framsteg mot den drömkropp jag har så är det inte lika lätt.

Jag ska ner till 9% kroppsfett, får tydligare muskler är övergripande mål, få en mer fitness kropp helt enkelt. Vill kunna se mig i spegeln både framifrån och från sidan och säga nu är jag snygg, nu ser jag bra ut.
låter kanske löjligt, men det är det jag vill!

Kommer använda denna bloggen som dagbok, helt för min egen skull, skulle den sen vara intressant att läsa, inspirerar eller vad som så är det bara en bonus. men behöver någonstans att skriva mina resultat. och då passar det bra för min del med denna bloggen.

och så slutar vi med en målbild, dit jag ska komma. (denna kroppen vill jag eftersträva bortsett från ärren )

No comments:

Post a Comment