Monday, June 10, 2013

Dags för en förändring även här

Kände att det var dags för en förändring även här på bloggen.
En liten städning, utseende förändring som matchar vart bloggen är på väg.

Kan även säga att jag idag till 100% har beslutat mig för att jag ska ansöka till att utbilda mig till Personlig tränare och även Licensierad Kostrådgivare. Detta då jag känner att det är rätt väg för mig att gå.

Min andra sida www.lifestyle4you.se som legat på is under en längre tid kommer under sommaren eller hösten även den att förändras. det kommer bli mitt företag och min sida för mig som Personlig tränare, medans denna kommer fortsätta vara min egna personlig utveckling där jag bloggar om det som ligger mig nära hjärtat mm

Vill ni hjälpa mig nå mitt mål till att bli Personlig Tränare så kan ni antingen när ni handlar något använda er av de banners som finns på min sida, de är alla noggrant utvalda för sådant jag kan stå för, eller så skänker ni en slant via Payson länken till höger.

Är ni nyfikna så är det denna utbildningen jag siktar in mig på, och jag är halvvägs mot mitt mål att ha råd att anmäla mig. http://www.dstrademark.se/ds-personal-training-school






No comments:

Post a Comment