Monday, June 10, 2013

Sidor och annat kul

Om ni ser så längst upp under min rubrik Ensamma Pappan, så har det tillkommit 3st länkar.

Startsida, - som tar er till bloggens första sida, som ni befinner er på nu

Sammarbete - Här ligger ett gäng Banners på olika företag som jag rekomenderar och som jag själv använder mig av, Ska ni handla från något av dessa företag så blir jag jätteglad om ni använder dessa banners, då jag får en liten Kickback, och jag tror det är extra erbjudanden till de som använder bannern.

Kyäni - Då jag Jobbar med detta direkthandelsbolag och om ni är intresserad av Hälsokost och vitaminer så kommer ni direkt till deras Webshop här där ni enkelt kan registrera er som kund och ta del av deras produkter.

Mer förändringar kommer efterhand.

No comments:

Post a Comment