Saturday, June 15, 2013

Många tankar...

Lika bra att ta tag i det på en gång, att göra en ordentligt affärsplan, skriva ner alla ideer, och hur man kan bygga vidare på konceptet efter att jag gått Utbildningen i November.

Mycket ideer har jag, och många planer, kommer bli riktigt bra.

Fick fram mina 14-15 år gamla Inlines som fortfarande lever och används i princip varje sommar, skulle dock behöva byta hjulen och kullagren på dom, då de börjar bli väldigt slitna, men riktigt kul var det att ut och åka igen, och känner att det gör nytta i hela kroppen.

Var lite ringrostig och rygger behöver verkligen tränas bättre, framför allt korsryggen, blir till att ut och åka mer, kanske börja ta inlines ner till gymmet istället för bussen. bra uppvärmning.


Håller också på att leta bilder och inspiration till min första tatuering vet vad jag vill ha, så ska bara hitta bra bilder så jag kan förklara för hon som ska tatuera mig.
har 2 st som jag vill göra, får väl se vilken som blir den första.



No comments:

Post a Comment