Sunday, June 9, 2013

Invägning V23

Då var dags för denna veckas Invägning och "fotosession" som det ser ut just nu så ska Fett procenten ner med minst 9% enheter till ca 10% där är mitt första mål.

men nu ner till siffrorna

Vikt: 75Kg är ett all time high för mig, men tror det beror mkt på Muskeltilväxt så det bekymrar mig inte
Fett%: 19,5% dvs 14,5Kg Fett har jag på min kropp just nu
Muskel%: 42,9% dvs 32Kg Muskler på kroppen

Nu vet jag att vågen säkerliggen inte kan mäta helt exakt men det ger mig ändå bra siffror att gå på
måste bara luska ut hur jag bäst nu minskar min fett procent utan att det påverkar min muskeltillväxt, dvs deffar på ett bra sätt.

Har ni som läser bloggen bra tips och råd så mottas de mer än gärna.

och så lite bilder, är fortfarande inte nöjd, så det tar emot att lägga upp dem, men de är definitivt bättre än för 1 år sedan, men det är en bra bit kvar till min målbild.
(det är inte helt lätt att fota sig själv heller.)
till nästa gång ska jag se om jag kan hitta bilderna från precis när jag började träna, för jämförelse.




ps: Om ni ska handla hälsokost, och gymtillbehör, använd gärna länken nedan, ni får rabbatt och jag får en liten kickback

1 comment: