Wednesday, June 12, 2013

Trött idag

Varit fruktansvärt trött idag, undrar om det är stressen på jobb, blandat med stressen för diverse skit i min "ryggsäck" ovanpå alla måsten som ligger över mig som börjar göra sig gällande.
Skulle verkligen behöva en energi kick idag, och en timme på gymmet för att rensa huvudet.
Men de säger ju att livet ger dig aldrig mer än du klarar av, så jag måste vara en tuff jävel!!!


Men en sväng hemma träning blir det ändå idag, vill man nå sina mål måste man ha disciplin, då kan man inte gnälla och skylla ifrån sig, bara att köra på oavsett.

Kommer köra samma program som igår.

Har även anmält mig till Kursen nu, fått 3 veckor semester beviljad för tiden, så nu är det bara ett stort steg kvar, Betala fakturan, så har 5 dagar på mig att lösa de sista pengarna.
"If there is a will there is a way!"




Föresten kommer ni ihåg gamla Napster? nu har de kommit i ny tappning som en uppstickare till Spotify och Music Unlimited, och verkar riktigt lovande
Prova 30 dagar gratis med länken nedan


No comments:

Post a Comment