Thursday, June 20, 2013

Mini Semester

Har varit en vecka med MYCKET träning
i måndags körde jag tungt tillsammans med min PT, vi körde Axlar och Ben, just axlar är bland mina favoriter att träna. men även benen har jag gjort stora framsteg i vikter, och känns så bra att köra riktigt tungt.
Komma hem efter ett bra pass, stå i duschen och bara veta att imorgon kommer jag ha ont...men det är en härlig ont man får efter träning.
Tisdagen blev det tillbaka till min vanliga program, så då kördes bröst och armar, onsdagen blev axlar och rygg, och idag körde jag ett morgonpass med bröst armar igen.
märker stor skillnad nu mot för någon månad sedan, och det är riktigt skönt, och ännu bättre är att skillnaderna börjar synas nu också, mina muskler framför allt axlar och armar blir mer definierade.

Jobb har varit väldigt mycket som vanligt, frågan är hur länge man egentligen orkar med det tempo som jag kör på med nu, vi får se till vinter när jag kommer igång med den Personliga träningen, och mitt egna företag, vad jag väljer att göra och hur det utvecklar sig.

Idag sitter jag hela kvällen på ett tåg till Stockholm, ska fira Midsommar med Michelle, Sara och hennes barn, och på lördag blir det gröna lund med massa karuseller för oss alla.
Sen hem och packa om, för på Söndag bär det av till Shanghai, ska bli riktigt spännande, har adrig varit åt det hållet.
men blir som vanligt på event, mycket jobb antagligen och lite sömn, men det är det så värt.

No comments:

Post a Comment