Saturday, June 22, 2013

MAE and Shanghai for 5 days

Imorgon flyger jag till China för första gången i mitt liv, till Shanghai närmare bestämt.
Ska iväg och jobba på MAE mässan för SONY, som support och produkt ansvarig under mässan.
riktigt spännande ska det bli och något som jag verkligen ser fram emot.

Har aldrig varit åt det hållet någonsin i mitt liv, så är både spännande och lite skrämmande, jag är lite nervös för det där med maten, vet nämligen hur kinkig jag kan vara med skumma konsistenser och smaker ibland, inte så att jag inte provar, men att kan vara lite petig och picky ibland, hoppas att det finns även västerländska alternativ i varje fall på hotellet. men vi får väl se

Kommer ta med mig träningskläderna, även om jag inte tror det hinns med så mycket träning, eftersom normalt snackar vi 15-16 timmars arbetsdagar under dessa mässorna, men det är det värt, for folket vi jobbar med är helt underbara och vi har alltid skitkul tillsammans på dessa.

så nu ska jag hem, packa det sista, har lite mer pre work att göra innan jag kan resa, men det löser jag, har mycket kvar att göra innan vi kan köra igång, så det blir tufft, men definitivt görbart.

blir nog inte mycket bloggande under denna veckan, men ska försöja dela med mig av mina foton när jag kommer hem om inte annat.

No comments:

Post a Comment