Friday, July 12, 2013

Bloggtorka

Har haft bloggtorka, inte för att jag inte har något att skriva om, utan mer för att allt händer så snabbt nu, och när jag väl kommer hem på kvällarna, så är jag inte det minsta intresserad av att sitta framför en dator.
Det senaste året har det blivit mindre och mindre att datorn startas, mycket för att det mesta jag tidigare gjorde där gör jag nu på Mobilen, Tabletten eller min PS3a (som snart ska bli en PS4a)

På Mobilen så kollar jag mina sociala nätverk, twittrar, mm mm, på plattan så kollar jag bloggar, surfar och även viss serie/film/Youtube tittande, och på PS3an spelar jag på tvn.

Så det är inte så mycket mer att göra på datorn, använder den mest för att betala räkningar, fixa med visst pappersarbete, och när jag bygger på nylanseringen av www.lifestyle4you.se som är "under construction" nu.

Utöver det så spenderar jag just nu myckt tid på gymmet, dock utan att uppdatera er här av ovan nämnda anledningar. Även mitt jobb tar väldigt mycket av min tid, och så ska ju min kära prinsessa få så mycket tid det går.

Men tänkte delge lite av bilderna från Shanghai i varje fall.










No comments:

Post a Comment