Tuesday, July 16, 2013

Min egna bästa reklampelare

Får ofta kommentarer och frågor varför jag tränar så mycket som jag gör, och en del pikar på att du är ju alltid på gymmet mm.
Men det finns egentligen 2 bra svar på detta som jag har.
dels för att jag ahr ett väldigt tydligt mål med vart jag vill komma, och hur jag vill se ut, tror jag nämnt det tidigare här, om inte så kolla på serien Arrow, på hans som spelar Arrow, där har ni min bild.
Detta tror jag härstammar tillbaka till att jag alltid varit klen, och liten, och inte vidare stark, och även om jag tränat i stort sett hela mitt liv, så har det mest varit kampsport och liknande så klen har jag med andra ord alltid varit. Och jag tröttnade nog på det, Jag vill må bra när jag ser mig själv i spegeln, jag vill tycka att jag själv är snygg.

Det andra svaret är att om jag nu vill bli Personlig Tränare som jag verkligen vill, tränare är något jag velat bli sedan jag var 14-15 år gammal så detta är ingen ny dröm, men det är en dröm som jag äntligen tagit tag i, och tänker förverkliga, och då måste jag vara min egna bästa Reklampelare.
Jag är därför väldigt mån över hur jag tränar, att jag gör det rätt på rätt sätt och att jag gör sådant som ger resultat, dvs jag går inte ner till gymmet bara och lyfter utan en plan, varje pass jag kör har en plan, finns en tanke bakom exakt hur alla mina pass är upplagda.
Samma sak gäller med vad jag stoppar i mig, jag har slutat stoppa i mig skit, för stoppar man i sig skit kommer man se ut som skit och må skit.
Så det är ingen Diet jag går på, jag bara väljer en nyttigare livsstil, för det är det det är, en LIVSSTIL, ett aktivt val att må bra.

Med detta kommer man också osökt in på att jag scannar hela tiden marknaden efter bra produkter, inte bara mat, för jag vet av 13 års erfarenhet att kroppen behöver mer än vad vår kost idag kan ge oss även om man väljer att äta sunt. så därför är även de kosttillskott jag äter och dricker noga utvalda. Och det kommer sig faktiskt så att jag idag tittade på ett riktigt bra sådant som jag verkligen tror på, ni kan själv kolla in det här Det är bland annat Verve och Vemma produkterna som jag själv tittar på men även BOD-e är väldigt intressant. men som saggt Klicka på  länken och prova själv. rusktigt bra och 30 dagars icke nöjd pengarna tillbaka mm garanti.


No comments:

Post a Comment