Wednesday, July 24, 2013

Provar Bod-e

Hej

För att verkligen kunna rekommendera och stå för en produkt så måste man givetvis själv prova den, jag anser att man är alltid sin egen bästa reklampelare.
Så jag kommer ALDRIG att skriva om något här som jag inte själv först har provat.
Som Personlig tränare och Kostrådgivare är det otroligt viktigt att man är trovärdig och inte bara försöker "kränga" ut produkter.
Med detta sagt så vill jag därför låta er ta del av mina tester av Bod-e konceptet, jag har sedan tidigare följt andra som använder detta och sett enastående resultat, jag har även väldigt stor tilltro till Chris Powell som är ett av namnen bakom produkten. Rekommenderar er att själva leta upp honom på Youtube ni kan bl.a. följa Bod-e's officiella Youtube kanal.

2 av de stora anledningarna till att jag kommer själv köra Bod-e programmet är att dels vill jag veta exakt hur det fungerar för att kunna ge er 100% support genom era förvandlingar. Dels vill jag veta hur det funkar när man tränar väldigt mycket och om det är ett sätt att minska i kroppsfett och ändå kunna bygga muskler.

så se till att spara sidan, titta in här ofta och sprid den vidare så ni inte missar något.

No comments:

Post a Comment