Monday, July 15, 2013

Under Konstruktion...

Det är mer än jag själv som är under konstruktion.
 Träningen går bra nu, känner att jag igen gör bra framsteg och ökar igen i muskelmassa och minskar i kroppsfettet.
Men även på personliga och professionella plan är jag under uppbyggnad / och under konstruktion, håller som fullt just nu på att starta upp och bygga upp mitt egna företag som kommer komma igång i senhöst, tidig vinter, då jag bl.a. tar mina Licenser som personlig tränare och kostrådgivare.
Något som jag funderat på under en längre tid och som jag nu äntligen tar tag i. givetvis tycker jag ni alla ska gå in och gilla mitt företag på facebook https://www.facebook.com/lifestyleforyou och sprida detta vidare till alla ni känner mm.
 Där kommer komma bra erbjudanden sen när jag väl kommer igång inom träning, kost och coaching. även min hemsida håller på att byggas upp, men denna är ännu inte lanserad så återkommer med den.

No comments:

Post a Comment