Tuesday, July 30, 2013

Imorgon startar resan!

Imorgon går starten på en 4veckors kur som innefattar, ett strikt matschema, träningsschema och Bod-e produkter.
Målet med detta är dels att köra konceptet själv så jag vet hur det fungerar och kan guida, coacha och hjälpa andra som väljer att köra igång.
Men också för att få ner det sista kroppsfettet och de envisa lovehandles som döljer mina magmuskler som jag kan urskönja där under.
För jag ska till sista veckan i november vara i "The best shape i can possible be in" när jag ska gå utbildningen till att bli personlig tränare.
Detta är en väldigt stor grej för mig, och jag kommer sattsa stenhårt på att detta ska bli så bra det bara kan bli.
För jag känner att detta är så rätt för mig, kunna jobba som personlig tränare och med Vemmas produkter, där jag får jobba med hälsa och hjälpa andra att uppnå sina mål. Det är jag, det är det jag ska göra. det är rätt. #reshapethecountry Men jag tänker låta er följa min resa, dels här på bloggen, dels via Bod-e offentliga sida. med bilder text och tankar kring detta.
vill ha ert stöd, kommentarer och frågor.

(vill ni veta mer så klicka på någon av alla de länkar jag har med i texten ovan, eller skicka ett mail till mig med era frågor.tommy.borglin@gmail.com)

No comments:

Post a Comment