Thursday, August 1, 2013

Första dagen och allt är kanon!

Kanske inte så mycket att säga om första dagen i programmet mer än att jag älskar Bod-e appen till min Android lur, den uppdaterar mig med när jag ska äta. jag kan enkelt se vad jag ska äta när.
Motiverande videos på morgonen direkt för att peppa igång en med Chris Powell.
Men det jag gillade allra mest är inköps listan som jag enkelt öppnade upp när jag stack och handlade, där jag dels ser vad jag ska köpa för veckans matsedel, hur mycket jag behöver och sen att jag i listan kan bocka av det jag plockat ner i vagnen så jag enkelt kan se att jag inte missat något, precis så enkelt som jag vill ha det.
Sen hemma så drog jag upp appen på min tablet istället (nu behöver man inte allt detta, kunde lika gärna använt min smartphone, funkar både på Android och Iphone) Där fick jag upp receptet så jag hade full koll på hur dagens rätter skulle tillagas. och kommer även fixa samman lunchen och mellanmålen redan ikväll så jag enkelt kan ta med dom imorgon.
Bod-e Burn smakar hur gott som helst och är även mättande då den innehåller både protein och fibrer, samtidigt som man verkligen känner hur bra och nyttig den är, kan nog lätt bli beroende av den.
Bod-e Shaken som jag äter till frukost har smak av vaniljglass, själv tycker jag den är lite söt i smaken, är van vid vanligt proteinpulver men denna innehåller så mycket mer.

Vill ni veta mer om produkterna så kika in på http://tborglin.vemma.eu/bode/overview.html
där kan ni även läsa mer om Bod-e programmet och varför det är så bra.

Nedan ser ni de Vemma produkter jag kommer ta under mina 12 veckor

Nyttig mat behöver inte se tråkig ut, och framför allt detta var underbart gott, och tog 15 minuter att tillaga ungefär. 2 fantastiska laxkottletter en god sallad och herricoverts

Inköpen för veckans måltider, Protein, Grönsaker och bra kolhydrater ser både gott ut och är underbart gott!

Handlarkassarna, för en hel veckas matlagning och mellanmål, kostade mig ungefär lika mycket som när jag normalt handlar mat, och då är det inte det billigaste "shittet" man hittar på Ica Maxi

Mmmmmm Bod-e Burn, gör bra och smakar riktigt gott

This is how i do it.... Matlagning på hög nivå!

Vill ni själva gå ner i vikt, minska i CM runt midja höfter eller minska i Fettprocent, kör ni också Bod-e 4 eller 12 Veckors programet.
Ni får Support, Motivation, bevisat fungerande produkter, och min coachning i form av Kostrådgivare och Personlig Tränare.
Klicka in er på 
och läs mer

No comments:

Post a Comment