Saturday, August 3, 2013

Förstår varför boxare hoppar hopprep

Idag så körde jag ett "extra insatt" pass med fokus på Bröst (det där lät fel men men....) och efter att jag kört mina övningar så tänkte jag avsluta med hopprep, min tanke var ju att om Michelle nu ska följa med till gymmet hade det ju varit kul om vi kunde hoppa tillsammans den sista stunden.
körde 4x1min och var helt död efter det. inte att det är svårt eller så, men det tog verkligen musten ur mig, framför allt efter att jag redan kört slut på bröstmusklerna och armarna till viss del.

Kör även vidare på mitt Bod-e program och har nu betat av 2st Lågkolhydrat dagar och sen idag var det en högholhydratdag, än så länge har det funkat klockrent, jag är inte hungrig en enda gång, känner att jag mår väldigt bra i kroppen, ska bli väldigt intressant att se invägningen och inmätningen om ett par dagar

För min del så är vikten irrelevant, det är snarare så att jag vill gå upp i vikt, men inte i fett då utan i muskelmassa. Men däremot så vill jag minska min fettprocent som sagt, och ligger just nu på 19.6% enligt min våg, dock är den inte helt tillförlitlig då den inte klarar att mäta hela kroppen. men hoppas kunna få en bild i varje fall

Kommer även lägga upp första före / efter bilderna snart.

No comments:

Post a Comment