Thursday, June 13, 2013

Så taggad nu

Igår tog jag beslutet, jag anmälde mig till DS Trademark och deras Licensierad Personlig tränare och Licensierad Kostrådgivare.
Är riktigt spänd över detta, kunde inte sova igår tror jag somnade någon gång efter 2 på natten, hade så mycket tankar och idéer, hur jag ska ta detta vidare, och vad jag ska göra av det.
Samtidigt är jag givetvis lite nervös, kommer jag klara det, kommer jag som "nörd" och jobbat med teknik och datorer/telefoner hela mitt liv göra detta.
Men självklart kommer jag det, har ju även hållit
på med träning och varit tränare / hjälptränare tidigare, har sysslat med hälsa på olika sätt i snart 10 år vid sidan om.
men det är ett stort steg, och givetvis ska jag försöka dela med mig av min resa.
Vem vet var detta slutar.

Sen är jag den som inte klarar av att inte har massa projekt igång, så idag har jag haft ett riktigt grymt bra möte med en mycket god vän, vi har ett koncept som kommer bli riktigt bra, som vi ska dra igång nu i sommar, mer om det när det blir verklighet.

jag är så laddad just nu, kommer inte kunna sova inatt heller.

No comments:

Post a Comment