Saturday, March 8, 2014

Beslut, Beslut, Beslut

En del viktiga Beslut som tas idag, och som nu måste genomföras

Jag har nu bestämt mig, min fokus som helt och hållet läggas på mitt jobb, för ja jag är en av de som kan säga att jag trivs och tycker väldigt mycket om mitt jobb, och känner att jag har mycket kvar där att ge, detta innebär för mig att jag idag bestämde mig för att backa ur ett affärssammarbete som startades för lite mer än ett år sedan och lämna över alla framtida inkomster till de som blir kvar där.
Likaså kommer jag att lägga ner mitt företag Lifestyle4You och allt vad det innebär.
Nätverkande slutade jag med för ett tag sedan och kommer inte ta upp igen inte som det ser ut just nu i varje fall.
Slutligen så kommer jag genomföra min PT utbildning, men jag kommer inte i dags läget att starta något eller börja ta klienter, då jag måste fokusera på färre saker, och bemästra dessa istället.
Jag tror att tack vare dessa besluten kommer jag få en klarare bild över min framtid, kommer kunna koncentrera mig på det som är viktigt just nu, detta för att få kontroll och lugn i min vardag, få tid med personliga saker också.
Träningen kommer kvarstå, har precis tagit nästa steg i min målsättning, men mer om detta någon annan gång.

Nu är det FOKUS som gäller.

No comments:

Post a Comment