Sunday, March 9, 2014

Imorgon börjar det

Efter 2,5 månader med lite för mkt skräpmat och inte haft 100% tid med min träning och fokus på målen, så är det nu dags att ta tag i det igen.
Imorgon Måndag så börjar min nya resa, mot målen som gäller för oktober i år.
Jag är bokad med Niklas Wadman som online PT för att få den coachning som jag behöver.
Så första kost och tränings schemat har nu kommit, det är mycket mat, mycket protein och fokus på att bygga muskelmassa de första månaderna som gäller.
för att när vi närmar oss oktober ta tag i deffning och minska fett% en som ligger som vaddering utanpå mina muskler.
Givetvis kommer jag att skriva om min resa här också på bloggen och om mina med och motgångar, de svårigheter som jag ställs inför i och med jobb och livet i allmänt som uppstår.
Men också om min vilja att lyckas med detta, att kunna uppvisa precis de resultat som jag söker efter.

No comments:

Post a Comment