Tuesday, November 15, 2011

Lör 12 och Sön 13 Nov

Dagbokandet fortsätter, dock med ett par dagars försening.
Men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge eller hur var det nu?!?

Jag hade inga planer alls denna helgen.... eller det trodde jag i varje fall, så fel man kan ha
Lördagen så det enda som stod i min kallender var Simskolan med Prinsessan 20 över 10 på morgonen.
Sen så hade även en god vän till mig frågat om vi kunde vara barnvakt i 2 timmar åt deras minsting.
Så klockan var satt till kl 8:30 så vi kunde vakna i god tid och ta det lugnt på morgonen innan vi skulle iväg till Simskolan, Vid 5 över tio åker vi dit och jag lämnar av Prinsessan och tar sen en tur ner till köpcentrat som ligger en liten bit bort, där strosar jag runder och mest fördriver tiden. efter Simskolan så hem och äta lite lunch sen iväg igen till min vän, där vi spenderade 2 timmar, Prinsessan lekte med deras dotters grejor och jag lirar lite på vännens PS3a.
Blev mest Laura Croft, kul plattformslir med bra grafik och bra spelkontroll.
Sen ringde min telefon, det var en av mina Distributörer inom Kyäni som ringde och frågade om jag dök upp vid kl 16 som vi pratat om för att hålla en Hempresentation åt honom.
Så det var bara att sticka hemom, packa ner HP bilderna och min A500 Platta, sen iväg dit,
Höll ett mycket bra HP, efter detta så var lördagens aktiviteter äntligen över så vi begav oss till ICA Maxi och köpte nödvändigheter för kvällsmaten, och lite gott på det såklart ;)
Kvällen mös vi sedan i soffan framför en film, och sen fick Prinsessan dispans och fick somna hos mig medans vi såg på Så Mycket Bättre.

Söndagen samma sak där, skulle inte ha så många planer, mer än en Hempresentation på eftermiddagen,
det var ju trots allt Fars dag!
Prinsessan hade glömt detta, men hon är ju bara 7 och jag har själv inte gjort så stor grej av det.
men frågade henne vid frukost bordet om hon visste vilken dag det var, och hon sa Söndag....hahahaha vilket ju var helt rätt, men så berättade jag att det var fars dag och hon skulle vara snäll idag mot mig ;)
Efter det fick jag teckningar i överflöd under dagen siom hon ritade till mig, och så spenderades delar av den dagen med att plocka och städa, samt möblera om hennes rum lite granna.
Syrran ringde sen och frågade om vi ville komma till dom på kvällen och äta lite och fira vår far!
dock så skulle detta vara samtidigt som Hempresentationen. Dock så blev den senare inställt just pga att det var Fars Dag så vi sköt den en vecka i framtiden, så vi kan ha riktigt många gäster.
Sagt och Gjort jag och Prinsessan åkte hem till Syrran för att äta gott tillsammans med vår bror, hennes barn, vår mamma och pappa. Även hennes ex var med dvs pappan till Prinsessans kusin. Tyckte det var riktigt stort av syrran att bjuda honom och det gick riktigt bra!

Så en helg helt utan planer försvann utan att jag hann göra något av det jag ville hinna denna helgen, och jag har inte en aning hur det gick till!

Leadership Mantra: Discipline is simply choosing between what you want now and what you want most.

No comments:

Post a Comment