Thursday, November 10, 2011

Dacia Duster! - Vill du med testa en?

Jag är medlem av Smartson bl.a. mycket för att jag älskar prylar, älskar att prova prylar och kommer skriva om mina nyaste roligaste och bästa prylar här på bloggen.
En sak som jag verkligen brinner för är bilar, tycker det är otroligt kul att köra bil, och snittar väl 1-2 bilar per år, Just nu har jag en BMW E36 320ia som jag använder som pendlar bil. men har väl insett att den inte alltid räcker till när jag nu har en familj.
Framför allt inte när vi ska alla fyra iväg, eller om jag kör upp till Norrköping tillsammans med Min dotter.
Så när Smartson skickade ut att man kunde anmäla sig som testpilot på en Dacia Duster (länkat till info om bilen) så nappade jag direkt, hade kunnat vara kul att prova en ny typ av bil och få lite nya erfarenheter. Blir jag testpilot kommer jag givetvis att skriva mer om den här på bloggen,
men tills dess kan ni kolla detta klippet om bilen
och vill ni själva anmäla er som testpolot för bilen gör ni det på följande länk http://smartsontestpilot.se/dacia-duster/bli-testpilot/



No comments:

Post a Comment