Friday, November 18, 2011

Veckan som gått...

Då var det fredag igen, och detta kommer bli en underbar helg som jag ska spendera med mitt hjärta!
Kommer sakna min prinsessa dock, känns alltid så tomt när hon inte är hemma!
Veckan som varit har varit mycket på jobb, tiden har bara flugit iväg, mycket bokat, som ska göras och träffas mm, i onsdags så var det Kalas för min Farmor (den ena av dom) hon fyllde 85, så jag var uppe om där och lämnade över lite chocklad och en julstjärna.
Utöver det så har jag varit iväg mycket och flängt känns det som, skulle sålt min Celica igår torsdag men han som skulle komma och titta hörde inte av sig och dök inte upp, så det var en tur till skivarp i onödan som jag kunde gjort något roligare på.
Har även hunnit med lite Assasins Creed och lite Need For Speed the Run.
nu låter jag som värsta speltoken denna veckan, men dessa 2 spelserier är i princip de enda jag köper och spelar, så det hinns inte med så mycket sådant annars.
Håller på att planera upp tiden från nu fram till nästa stora Kyäni event, positioner, inkomster och min organisation.
Har också fått lite blodad tant och börjat tänka i nytt jobb banorna, finns vissa saker jag lärt känna mig själv som jag tycker är väldigt kul, vi får se vad som händer.
Håller även på med lite tråkigheter att styra upp grejor som hänger samman med mitt tidigare liv, mycket tråkigheter som tar energi, tid och pengar. Vill bara bli av med skiten
Tur jag är en så pass positiv människa som jag är, så jag låter inte det dra ner mig för mycket, utan jag tittar istället på det som får mig att må bra. Detta är Min älskade prinsessa, mitt hjärta och min innerligga längtan och drivkraft att lyckas!




No comments:

Post a Comment