Tuesday, November 15, 2011

Längtar

Det var mycket länge sedan det var ett spel på G till någon plattform som jag faktiskt längtade efter, men Assasins Creed serien har jag helt fastnat för, och idag så här 4:e spelet i serien äntligen premiär, och mitt ligger på posten och väntar på att jag ska komma hem (hoppas jag) dock så har jag lite annat att göra innan jag kan koppla av i soffan med lite spelande, Men jag ser verkligen fram emot detta spelet.
så ska bli riktigt kul och det verkar riktigt bra, har ju följt videos som lagts ut och trailers, kortfilmer mm för spelet.
känner mig nästan som när man var 11-12 och väntade på nästa super mario,. eller Mega man spel till Nintendo... känns skönt att fortfarande kunna bli barn på nytt och ha kvar den där kännslan.


No comments:

Post a Comment