Monday, November 28, 2011

Julklapp kanske

Jag fick i förra veckan ett mail att jag ska få vara med och Beta testa när de stresstestar sina servrar för Star Wars the Old Republic, så förra veckan kom i varje fall koderna för att logga in.
Satte min dator på nedlanning av programvaran, det tog hela natten vad närmare 16GB att ladda hem.
Sen i fredags när jag hade en liten stund över så skulle jag försöka logga in med hade en bunke strul, så det blev inget testande i fredags.
Lördagen vad jag helt upptagen och sen fick jag äntligen chansen en liten liten stund på söndag kvällen, men bara en halvtimme ungefär.
Men det lilla jag fick testa det så verkar det kunna bli riktigt bra, så om någon vill ge mig en trevlig Julklapp så "hint hint" gärna detta spelet ;)
Ska se om min beta test period gått ut eller om jag kan prova det lite mer ikväll, men tror bara det var en weekend test tyvär.
här kommer en tidig trailer från spelet.
Enjoy!

No comments:

Post a Comment