Wednesday, November 23, 2011

Tidig Julklapp

Jag är och har varit i flera år nu kund hos operatörer 3 och varit väldigt nöjd med detta under hela tiden.
För lite mer än ett år sedan så uppgraderade jag mitt abbonemang till deras vassaste dvs ett Flatrate, en fast kostnad som jag ringer, SMS/MMSar och surfar för hur mycket jag vill.
så i början på året så blev jag uppringd och då sa dom att som tack för att jag varit kund så länge så fick jag 15% rabbat på min faktura i 6 månader framåt.
Nu för någon dag sedan så blev jag återigen uppringd och fick då erbjudandet om att jag band mig i 9 månader så får jag 150Kr i rabatt på min mobilräkning under dessa 9 månaderna.
Kanon tycker jag för då jag inte hade planer på att lämna dom så har dom nu en kund som är ännu nöjdare och har ännu större anledning att stanna kvar som kund.
så tack för den julklappen!

No comments:

Post a Comment