Wednesday, November 23, 2011

Internet

Funderar på att byta från Telias bredbandspaket då jag inte är nöjd med deras tjänster, dels så har jag fått byta modem 4 gånger på 1 års tid för att de antingen slutar fungera eller startar om sig själv när dom känner för det.
dels så är min uppkoppling välldigt svajig känns det som.
så nu går jag i valet och kvalet, det lutar åt at jag går tillbaka till Bredbandsbolaget, då jag var väldigt nöjd med dessa tidigiare.
men den stora frågan är ska jag köra vidare på ADSL eller ska jag då sattsa på ett 4G modem och Router.
svår fråga, prismässigt blir det samma.
jag är inte beroende av TV som jag idag har via bredbandet från Telia, och Hemtelefonen som också ingår i paketet har aldrig använts, så det är helt enkelt vilket bredband blir bäst för mig.
oavsett vad så ska jag säga upp allting från Telia först.


No comments:

Post a Comment