Friday, November 18, 2011

1 - 2 Spray från Vileda

jaha då hade man ansökt om en Testpilot grej till....
Denna gången är det en pryl till hemmet, nämligen 1-2 Spray från Vileda.
Detta är en quickmop men man har även en rengörings spray funktion av någon typ i den... hmm verkar smart och smidigt, och då jag AVSKYR att släpa fram damsugaren hemma i tid och otid, dels för att den äter proppar hos mig, och dels för att jag helt enkelt tycker den är klumpig, väsnas och så snubblar man på den dära sladden hela tiden.
Så denna moppen verkar smidigt, Den kan ta upp allt enklare dam, och smuts, och till skillnad från en dammsugare så suger den inte in det på ett ställe och sprutar ut det på ett annat.
vidare så kanske man slipper våtmoppandets släpande av en hink spilla vatten överallt och fibbla med det.
jag är för allt som kan underlätta mitt städande och göra det enklare och snabbare och med mindre "huzzle"
absolut bäst hade varit denna Vileda pryl inklusive en som använde den åt mig ;)
vill ni själva läsa vad detta är för något eller bli testpiloter så klicka in på¨
http://smartsontestpilot.se/vileda/bli-testpilot/ och sen kan ni även läsa lite mer på http://smartsontestpilot.se/vileda/om-testprodukten/


No comments:

Post a Comment