Monday, November 14, 2011

Fredagen den 11/11

11-11-11 skulle tydligen vara ett "magiskt" datum, men tror mest för de flesta att det var speciellt för det är lite coolt att säga att man gifte sig 111111 (lätt att komma ihåg också)
Men för mig var det en helt vanlig mysfredag med min lilla prinsessa, eller rättare sagt Dagen började som den alltid gör, med att försöka väcka henne vid strax efter 6 på morgonen, det är inte det lättaste så jag fruktar verkligen när hon blir tonåring om hon är så här svårväckt redan nu som 7åring.
sagt och gjort upp kom hon i varje fall efter mångt och mycket.
Frukost i och sen iväg till fritids med henne och jobbet för mig.
Brukar vara på jobb vid halv 8 de veckorna jag har min Prinsessa, och vid 7 de veckorna hon är hos sin Mamma.
Arbetsdagen flöt på som vanligt, börjar bli mer och mer att göra nu, då vi närmar oss släpp av en massa nya modeller. och då ska dom ut till alla kunderna mm.
Efter jobbet så stack jag hem och hämtade Prinsessan hos hennes mamma, hennes mamma är nämligen havandeskapshemma nu då hon ska ha en liten en om c:a 1 månad.
snackade lite med henne och sen in med Prinsessan i bilen och iväg till Ica Maxi för att handla fredagsmys och middag.
Det fick bli Sizzling Enchiladas idag på menyn, jag tyckte det var riktigt gott och tryckte 3st stora sådana, medans Prinsessan tyckte det var lite starkt men hon åt i varje fall nästan en hel.
Allt detta medans vi tittade på den mycket spännande filmen Barbie i de 3 Musketörerna.
Efter Filmen så var det dags att göra Prinsessan redo för sängen (eller soffan i detta fallet) vi har en liten fredags tradition ny såhär på hösten, hon får lov att somna i soffan hos mig medans vi tittar på Idol 2011
något som hon pratat om hela veckan, tror hon tycker det är mysigt att få lite extra kvalitetstid och få somna hos mig.
Tycker det är väldigt mysigt med för den delen ;)

Efter Idol var slut så bar jag in henne till sin egen säng, och satte mig och jobbade lite.
Sysslar med Nätverksmarknadsföring också bredvid mitt vanliga jobb, så jag passade på att boka upp lite nya möten och följa upp lite av de presentationerna som jag haft i veckan.

Givetvis blev det också ett långt samtal med Min kärlek, samt en del WordFeudande, innan det även var dags för mig att gå och lägga mig

"The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - Albert Einstein

No comments:

Post a Comment