Sunday, April 14, 2013

Söndag, Hemma och Träningsdag igen.

Efter en helg i stockholm och utan träning, så kom jag idag återigen tillbaka till skåneland.
Fördelen med att åka tåg är att man hinner jobba undan, man hinner planera och tänka. Kolla någon bra serie, kan rekomendera GRIMM föresten.
Väl hemma igen så blev det en "lunch/mellanmål" bestående av en proteinshake och 3st kokta ägg.
Sen packade jag träningsväskan och fixade allt jag skulle ha med mig, planerade dagens pass mm och begav mig ner till Fitness24Seven som är det gym jag tränar på här i trelleborg, mycket beroende på priset och att de just har öppet alltid så det är enklare för mig att hinna med träningen också.

Dagens pass började med det som var inplanerat enligt den Microcykel som jag påbörjade denna veckan och som ska köras i 2 veckor, dvs ett Nederdelspass, men då jag kände att dels har jag lite mer kraft och motivation, dels inte tränat på 2 dagar och dels blir det inget gym nästa vecka så lade jag till ett par övningar efteråt.

Så allt som allt blev det idag
* Knäböj i smithmaskin 3x8 + 1x16 där jag påbörjade högt och sedan arbetade mig neråt
* Finnen 6x6
* Rygglyft 4x8
* Vadpress 4x12
* Hängande benlyft 4x15
* Lutande Crunches 4x12
* Lutande armhävningar 6x6
* Axelpress m Hantlar 4x8
* Pullover m hantel 4x8
* Triceps Push 4x8

Kändes grymt bra

Hela helgen har jag lyckats riktigt bra med maten tycker jag, blivit lite surdegsbröd och rotfrukter, men annars inte mycket kolhydrater

avslutade dagen också med en ny fotosession kl 19:00

så här kommer de bilderna också. (där är lite kvar att jobba med, men har ju som sagt bara precis kommit igång med detta programmet)




No comments:

Post a Comment