Thursday, April 11, 2013

Gee i'm glad I did

Idag var en sådan dag där denna historia passade riktigt bra in

Vem är du?
Jag är definitivt en Gee I am glad i did.
i Trelleborg där jag bor så är det en riktig höstdag idag, det regnar, det är segt, jag är trött och sliten och mycket i huvudet.
Det hade varit väldigt enkelt att bara säga att nej jag tar det imorgon, eller jag skippar idag, och då jag ovanpå allt väljer att ta sista bussen ner till gymmet vilket tvingar mig att gå de 20 minuterna det tar hem efter passet, och i regn och rusk,
Men jag stack til gymmet ändå trots allt, och när jag väl är hemma igen, går in i duschen så säger jag till mig själv, ooh vad skönt, jag är glad att jag stack ner där, och inte tullade på mitt program idag.

Passet idag blev


  • Dips 4x8
  • Lutande bänkpress 4x8
  • Marklyft i splitmaskin 4x8
  • Chins 4x8 (blev dock 7,6,5,4)
  • Stående rodd 4x8
  • plankan med fötterna på en medicinboll 4x1min
vissa av övningarna körde jag delvis med tyngre vikter än i måndags, vissa var jag kvar på samma nivå

Maten idag har bestått av

  • Frukost 1 proviva Mango och 1 banan
  • mellanmål: Turkisk yoghurt med bär och myssli
  • Lunch, Lamfärsbiffar med sallad groddar och tomatsås
  • Middag, Pesto pasta med grillade grönsaker och kycklingfile (yes i know pasta är fyfy)
Nu är det dags att krypa ner i sängen och få mig min välbehövliga skönhetssömn.

No comments:

Post a Comment