Tuesday, April 9, 2013

Med rätt målsättning



Har man bara rätt målsättning så följer man sin plan oavsett hur resten av dagen varit.

Idag hade det varit väldigt enkelt för mig att istället för 22:10 byta om till Gymkläderna, gå de 20 minuter det är ner till gymmet om man går i rask takt, och sen köra det första av mina 46 pass som ligger framför mig.

Men efter som jag väldigt tydligt vet exakt vad jag vill upp nå så efter att först ha stigit upp 6 imorse, väckt min underbara dotter, ätit frukost som bestod för mig av Turkisk yoghurt med nöt mussly på, och sen ta bussen förbi dotterns skola och lämna henne.
Fortsätta med bussen in till Malmö, där jag får byta, idag så av någon anledning så bestämde sig skånetrafiken för att skippa 2 turer så då fick man snällt vänta 20 minuter på nästa buss som tog mig till jobb. stressa till första mötet som jag redan var 5 minuter sen till.

Resten av dagen fortsatte i mötenas tecken, direkt från jobb in till Malmö för att delta i en utbildning i Kyäni för ledare, och sedan efter det en affärspresentation vilket avslutades med en distributörs träning.
få skjuts hem och kom hem kl 22:00. Packa upp Matkassen, byta om till Gymkläder och få i mig en Proteinshake, samt en One Power från FitnessGuru.

på Gymmet körde jag sen som sagt första passet i min 24 veckors program eller det första av 46st pass som kommer gås igenom under dessa veckorna.
Idag krde jag 3st Super set, vardera 4set med 8reps i varje
Setten var
  • Set 1: Snedbänkpress
  • Set 1: Chins
  • Set 2: Stående Marklyft i smithmaskin
  • Set 2: Dips
  • Set 3: Stående rodd
  • Set3: Plankan med fötterna på en medicinboll (1min per set)
för att sedan avsluta detta med 20 minuters gång hem.
Men så skönt man mår när man äntligen kommer hem och ställer sig i duschen.

Dagens Mat har inte varit den bästa måste jag medge men den var i varje fall
  • Frukost: 1,5DL Turkisk Yoghurt med Nötmyssli
  • Lunch: Kalkongryta med rotfrukter och Dill
  • Mellanmål1 på eftermiddagne: Stor Protein bar och en Vitamindricka (aldeles för mkt socker i dessa drickor)
  • Mellanmål 2 på eftermiddag/kväll Proteinbar och en kopp te
  • Före träning: OneWei Proteinshake på mjölk samt One Power båda från FitnessGuru
  • Underträning: One Amino från Fitnessguru
  • Efterträing: OneRecovery och OneKassein från Fitnessguru.
innan läggdags: Kyäni Sunset, Omega3 med Tokotrienol från Kyäni (http://borglin.kyani.net)
nu är det sängen och sömn som gäller

men tillbaka till det med rätt målsättning och veta vart man vill, och även anledningen till bilden ovan, där har ni den kropp jag eftersträvar och som är min målbild att uppnå, och ska jag lyckas så finns det bara ett sätt, och det är att aldrig avvika från planen.

No comments:

Post a Comment