Friday, April 19, 2013

Fick in ett Gympass denna veckan

Dottern är sjuk och ska vara hemma hos sin mamma, som så snällt sa att hon kan ta det.... Mycket uppskattat.
så vad gör man då en torsdag kväll, varför inte sticka till Gymmet, och eftersom det troligen är enda trippen dit denna veckan, så körde jag ett extra tufft pass.
Dock saknar jag en TP (Träningspartner) att köra med, känner att i vissa övningar hade jag kunnat pusha mig själv ännu hårdare/tyngre om jag haft någon att träna med som kan hjälpa mig köra det där sista eller 2 sista repsen.
Men nu får jag helt enkelt göra det bästa av situationen.

Har även börjat köra en app för att hålla koll om jag får i mig tillräckligt med protein, och inte för mycket kolhydrater mm, dvs lite av en enkel matdagbok.
och jag ser att jag kan lätt nästan dubbla min mängd protein jag får i mig, det är dock inte det lättaste, blir väl att köpa hem lite Kassein pulver och ha som tillskott till min vanliga kost så jag får i mig det protein jag behöver.

Ikväll blir det fredagsmys, och för mig och Michelle innebär det, gurka, morötter, dippa och en bra film. kanske köper lite nötter också att sitta och knapra på.

avslutar med lite bilder från gårdagens träning, dock inga på mig "in action" är inte så enkelt att ta bilder på sig själv när man lyfter samtidigt.



No comments:

Post a Comment