Monday, April 15, 2013

Hemmaträning idag

Idag är första dagen med min Dotter denna veckan, vi påbörjade denna kväll med att gå ut och storshoppa kläder till henne, blev en påse från H&M, en från Lindex och en från Kapahl, allt på en och samma kväll.
Men många snygga tröjor, en jeansjacka och lite annat, allt som hon själv var nöjd med och fick välja nästan helt fritt.
Tyvär så innebär detta med att vi åt ute, blev subway, så tyvär bröd där som jag försökte unvika, men valde det grövsta de hade och sen en meny med mycket protein/kött i. och givetvis bara vatten samt ett äpple till detta.

Hemma sen nu ikväll så blir det som sagt hemma träning denna veckan, ev beroende på när jag kommer från jobb så blir det Gymmet imorgon det återstår att se.

men idag har jag i varje fall kör utan vila mellan reps eller setten, tar ca 10 minuter och ger väldigt mycket, och man får upp hjärtat och flåset också.

* 4x15 Armhävningar
* 4x15 Situps
* 4xfailure Plankan
* 4x15 Squats

så jag kör ett set av varje utan vila emellan, och sen tillbaka till övning 1 igen och upprepar detta 4 gånger totalt med andra ord.

Maten idag har varit sådär blev

* Frukost: 1 glas proviva Blåbär + Proteinshake
* Fika på jobb 1 kopp te med honung i
* Lunch Spagetti med kyckling och rostade grönsaker i
* Middag Subway

Måste planera bättre för att fixa detta, tror jag måste beställa hem ett helt gäng proteinbars från FitnessGuru.

No comments:

Post a Comment