Sunday, April 21, 2013

Tivoli och en sväng till gymmet

 En riktigt skön helg, nu är våren verkligen här.
Nästan hela lördagen spenderades på ett Tivoli som var i stan, tog med prinsessan och en kompis till henne osh sen fick de åka massa karuseller.
Idag söndag, så var hon på tivolit med sin mamma, och jag passade på att sticka ner till gymmet.
då denna veckan har varit en vecka utan för programmet så har jag kört mycket basövningar, som stärker hela kroppen.  jobbar hårt med att få rätt på maten, har börjat använda en app som heter shape up club (klicka på länken så kommer ni till google playstore) i denna så bokför jag vad jag äter och den vet hur mycket fett, kolhydrater och protein jag får i mig.
Vad jag kan se här är att jag får i mig aldeles för lite protein, jag ska upp i nästan 350g protein om dagen, det är väldigt mycket.





träningen idag var som sagt mycket basövningar

* Chins 4x8
* Dips 4x8
* Marklyft i smithmasking 4x8
* Knäböj i smithmaskin 4x8
* Militärpress stående 4x8
* Lutande Crunches 4x12

och ca 30 min gång i raskt tempo ute i det fina vädret till och från gymmet.

så allt som allt en riktigt skön dag

och här är även dagens / veckans foto på mina framsteg
tycker fortfarande det är svårt att se några, men de kommer.




No comments:

Post a Comment