Sunday, April 7, 2013

Dagen före Dagen


Imorgon kör jag igång med mitt 24 veckors program.

24 veckor det låter JÄTTE länge. så idag blev det en "fotosession" av mig själv hur jag ser ut idag, och vad jag har att jobba med, har även fyllt på föråden från Fitnessguru med nödvändigheter.

dock upptäckte jag att jag har varken våg eller måttband hemma, så blir att försöka införskaffa det också så man kan börja mäta mina framgångar. men tills dess blir det okulär besiktning som gäller.


  • OneWhey Strawberry White chocolate, bland det godaste protein jag någonsin smakat.
  • One Recovery för efter träningen så jag får i mig rätt protein och kolhydrater efter mina pass
  • One Power för att ge mig det där lilla extra inför mina pass
  • One Amino för att få i mig nödvändiga Aminosyror under passet och minska nedbrytningen av Muskelfibrerna
  • One Cassein för efter träningen och hjälpa till att bygga mina muskler.

sen vill jag påpeka att det är inte det enklaste att ta foto på sig själv, men planen är att ta varje söndag kl 19:00 för att kunna hålla koll på framstegen.
så här kommer de första bilderna på mig.





Imorgon kör vi igång med första passet på gymmet med nya programmet, och kosten så klart, de 2 första veckorna är det nästan ett 0 Kolhydrater som gäller, så nära jag kan lyckas i varje fall.

No comments:

Post a Comment