Tuesday, April 16, 2013

Saker börjar sätta sig

Efter snart 2 veckor på min nya tjänst, så börjar saker och ting sätta sig.
men längtar tills jag får komma igång med eventplaneringen igen, det är det absolut roligaste, och jobbigaste men så värt alla timmarna.
Det går inte förklara, för pga det arbetet man måste lägga ner, de människorna man får jobba med, så blir det mer än ett jobb. i varje fall är det så för mig.
Många tror man är lite skadad som frivilligt vill återvända och göra det igen, och igen och igen. och kanske är man det, men det krävs nog en särskild sorts person för att fixa det.
så jag ser fram emot, de event som kommer detta året, men mest längtar jag efter CES i Las Vegas och Mobile World Congress i Barcelona, de är speciella.

beträffande träning så även idag kördes ett hemma pass bestående av

* 4x15 Armhävningar
* 4x15 Situps
* 4xfailure Plankan
* 4x15 Squats

Sjukt jobbigt är det, eftersom man kör 15+15+15+failure, 4 gånger efter varandra utan vila mellan setten eller passen.
får igång hjärtat riktigt bra och hela kroppen.

Matmässigt har idag varit bättre, hittade en grym app, ska skriva lite mer om de appar jag använder mig av för att mäta och hålla koll på min träning och nu även min mat.

(på bilden ovan ser ni min kalender för denna veckan... mycket möten blir det)

No comments:

Post a Comment