Tuesday, January 29, 2013

Träningen fortsätter....även om man blir ett år äldre

Så skönt att komma in i Gym rytmen igen, och tillbaka till allt som det ska vara.
Då så igår var ingen vanlig dag för det var min födelsedag, eller hur är det nu man säger.
dock för mig blev det en vanlig dag, med jobb, gym och betala räkningar, och betala räkningar kanske jag inte gör varje dag så varför inte göra det på sin födelsedag :)

Det enda som egentligen vittnade om att jag tydligen blir ett år äldre är att min underbara Prinsessa ringde och sjöng för mig i telefonen, och när jag kom hem så stod där ett bud från Interflora och väntade utanför min dörr.
Samt alla de 100 gratulationerna via Facebook, twitter, SMS, Whatsapp, mm mm.....

Dock så gjorde jag som jag gör i princip alla kvällar efter jobb och middag, jag sticker en sväng till gymmet.
och igår var det dags för.
Rygg och Biceps som skulle få sig en omgång.


  • Rodd i 5 minuter för att mjuka upp musklerna och lederna
  • Chins målet är 3x10 från helt utsträckta armar, där är en bit kvar
  • Sittande Rodd, 45Kg 50Kg 55Kg
  • Enarms latsdrag, 20Kg 22,5Kg 25Kg
  • Ryggliggande Biceps curls, 20Kg, 22,5Kg 25Kg
  • Rygglyft 3xfailure
  • Hammer Curl, 9Kg 10Kg, 10Kg
  • Latsdrag, 45Kg, 50Kg, 55Kg
  • Biceps Curls m Rep stående, 3xfailure 17,5Kg
Kändes riktigt bra när jag gick hem sen, tar ca 20min att gå hem i raskt temp, och då är man lagom slutkörd när man äntligen kommer hem.



No comments:

Post a Comment