Friday, January 18, 2013

Träningsdagbok 18/1 2013

Äntligen tillbaka på gymmet och tagit tag i träningen igen.
Det sköna är att jag har inte tappat så mycket i träning som jag trodde, då jag varit iväg i 2 veckor och inte fått någon ordentlig träning gjord.

Men idag var jag tillbaka på Fitness24Seven kändes riktigt skönt att få köra slut på mig igen
Blev ett Bröst och Triceps pass, hade tappat lite på vissa övningar men inget jag inte snabbt kan jobba upp igen.
Det som är jobbigast är att all Öl och mat under Las Vegas och London vistelsen börjat visa sig lite på magen. men bör inte vara några problem att lösa.

Övningarna idag blev

  1. 20 min Gång till gymmet från Hemmet
  2. 5 minuter uppvärming på gångbandet, Roddmaskinerna var upptagna
  3. Bänkpress 75%, 90%, 100% av min kapacitet
  4. Sned Bänkpress 110% 110% 100% av min kapacitet, kände att jag tappat lite här
  5. Stående drag triceps i Cable crossen 3x10 10kg även här har jag tappat lite
  6. Flyers 3x10 15Kg
  7. Bröstmaskin 1 Bröstpress 75% 90% 100% av min kapacitet
  8. Triceps lyft m stång 75% 90% 100%
  9. Dips 3x10


Före träningen så blev det dels 1 Macka med Jordnötssmör (Givetvis grovt surdegsbröd) samt 2st stekta ägg samt en FitnessGuru Preworkout shake
och efter träningen blev det en stor protein shake med Skånemejeriernas extra protein mjölk

No comments:

Post a Comment