Sunday, January 27, 2013

Träningsdagboken 27/1 2013

Var tvungen att ta mig till gymmet idag, kände att jag behövde rensa huvudet, vara "för mig själv" en liten stund. hög musik pumpandes i öronen. köra slut på kroppen, och låta världen utanför bara försvinna en liten stund.
Denna helgen har varit både helt underbart fantastisk, och kommit med fruktansvärda nyheter.
så kände att jag behövda lämna allt bakom mig.
Och då är gymmet min Meditation, min väg bort en stund.
jag har sagt detta innan, men det är underbart att lämna allt som händer bakom sig en liten stund och bara koncentrera sig på en sak.

dag blev det
Bröst och Triceps som kördes slut på igen.

  • 5 minuter rodd i maskin på högsta motstånd för att värma upp musklerna och sätta igång hjärta
  • Bänkpress där jag körde 12,5Kg - 15Kg - 17,5Kg
  • Sned Bänkpress 3 set med 12,5Kg
  • Stående drag i cable cross, 3 set med 10Kg
  • Flyers 15Kg - 17,5Kg - 20Kg
  • Cable Cross bröst 3set 15Kg
  • Bröstmasking press 3 set med 50Kg
  • Crunches på pilates boll 3x10
  • Plankan 3x1 min
  • Dips 3x10
  • Benlyft mage 3x10
kände mig skönt slut i kroppen när jag gick de 20 min hem som det tar i snöyran vi har här nere.

så nu hoppas jag att jag sover gott, och tar nya tag imorgon med allt som hänt.

No comments:

Post a Comment