Friday, January 18, 2013

Träningsdagboken

Träning och vara utomlands och jobba är inte det enklaste.
Så passen har inte varit helt som de skulle vara

Dock har jag hunnit med att köra 4st pass under dessa 2 veckorna.
Det blev 1 Triceps+bröst, 1 Bicepts+rygg och 1ben+axlar pass i gymmet på hotellet, samt ett "hemmapass" uppe på hotelrummet enda kvällen, de andra passen kördes tidiga mornar.

Kan dock ärligt säga att Mat och dryck inte varit det bästa under denna tiden, inga sötsaker dock men en hel del öl och mer kolhydrater än nödvändigt.
Turligen nog har jag inte suttit stilla särskilt mycket så förhoppningsvis har jag bränt det mesta.

Denna veckan ska jag komma igång igen, blir ett pass idag ett imorgon och ett på söndag, sen nästa vecka ska steg 2 i Hemma träning med ett helt nytt pass sättas samman.

likaså ska frukosten nu fixas till och jag ska återgå till min Turkiska Yoghurt med blåbär/hallon samt nötblandning i.

No comments:

Post a Comment