Saturday, January 19, 2013

Träningsdagbok 19/1 2013

Denna Träningsdagboken är lika mycket för att dela med mig hur jag lägger upp min träning som för att motivera mig själv att fortsätta.
Nästa steg från och med Februari är att börja föra dagbok även på vikter och ökning, skulle även behöva ett måttband och en våg, får väl försöka införskaffa det helt enkelt.

Idag varje fall, kände mig inte helt 100 när jag körde, hade blodsocker fall, kanske lite för lite kolhydrater min frukost som idag bestod av en stor surdegsmacka med smör och ost, 2 kokta ägg samt en kopp te.

Precis innan jag tog mitt pick och pack och drog till Fitness24Seven så drack jag massa vatten så klart men även en Fitnessguru Power shake.

Träningen idag var Ben och Axlar i focus

  • 20 min gång till gymmer i raskt temp
  • 5 min på roddmaskinen
  • utfall i smithmaskinen
  • Sittandes Axelpress
  • Benpressen med bra ökning här, mina ben har då inte tappat i styrka
  • Finnen - tuff men börjar bli en favorit en sådan där övning jag ger mig fan på att klara mer på
  • Hantellyft fram samt sidan - lite ont i ena axeln kände jag av här
  • Ryggliggandes Korsdrag
Känns väldigt bra att vara igång igen, men som sagt märker att jag inte är helt hundra.
måste även ta tag i och sätta samman ett Hemma program då nästa vecka blir det inte gymmet eftersom jag har min lilla prinsessa hemma.


No comments:

Post a Comment