Monday, March 26, 2012

Ny bil kanske

Har nu haft min Silverpil i lite mer än ett år, börjar tröttna lite, eller inte tröttna, men känna suget efter en annan bil igen.
Är nog bil fettishist för tröttnar snabbt och vill ha nytt hela tiden, frågan är vad man ska titta på nu då, vill ha en rolig bil, men den får gärna vara bensinsål också.
Är jäkligt sugen på en Z3:a eller varför inte en Mazda Miata, problemet med dem är att de är bara 2 säten, nu så 80% av tiden kör jag ensam i bilen, så det funkar, 95% av tiden är det bara jag och Michelle, men så kommer de där sista 5% där det är Jag Michelle och Sandra, eller till och med Jag Michelle, Sandra och Max, då är det kört med en tvåsittsare.
Ska jag då kanske behålla BMWn och sätta den i garaget i Skivarp och plocka fram den när Sandra och Max kommer, eller ska jag leta upp en lite större bil.
Så vad är då en rolig bil, som ändå har plats för 4, krav ett är en Coupe eller Cabbe, Helst bakhjulsdrift, och då har jag inte många bilar kvar att välja på, utan det ligger i princip på BMW.
Eller ska jag vänta och kämpa på stenhårt med Kyäni nu så jag får min Kyäni betalda bil till sommaren? och då låta dom betala en rolig bil, så fixar jag till problemen med min BMW och behåller den?
Svåra frågor, får se vad som händer.

No comments:

Post a Comment